zaterdag 14 mei 2016

How To Know If A Guy/Girl Likes You

Iedereen zal in zijn leven wel eens verliefd worden. Maar hou weet je nu of de ander ook verliefd is op jou? Ik zal eerst praten wat meisjes doen als verliefd zijn, aangezien ik een meisje ben kan ik hier veel over vertellen. Daarna zal ik jullie uitleggen hoe e kan zien aan een jongen dat hij je leuk vind. Dit is allemaal volgend mijn ervaringen en wat ik doe. Dus als diegene op wie je verliefd bent geen van deze doet, betekend dit niet automatisch dat hij/zij niets voor je voelt. 

Dus luister goed jongens. Veel meisjes zijn verlegen en zullen niet snel hun emoties laten zien. We zijn eerder subtiel en geven kleine hints. Zo raken we de jongen op wie we verliefd bijvoorbeeld vaker aan dan de andere jongens. We zullen waarschijnlijk ook vaak naar je kijken. En als je met ons praat we luister niet meer, is dat niet omdat we je oninteressant vinden, maar omdat we waarschijnlijk gewoon in je ogen zijn aan het staren. Maar laten we het nu even hebben over het sturen. Als meisje langere berichten typen dan een zin of twee, betekend dit dat ze ook langere berichten terug wil om je zo beter te eren kennen. En als we niet alleen het hoofdzakelijke vragen zoals: wat moeten we tegen morgen kennen, dan ben je a)iemand met we graag praten en misschien wel boyfriendmaterial of b)je bent een goede vriend en ze wil weten hoe het met je gaat. Veel meisjes durven ook niet de eerste stap te zetten, dus als je iets voor haar voelt, stuur haar dan een berichtje. En als je een aantal van bovenstaande dingen hebt opgemerkt, laat haar dan weten hoe je je voelt. Zeer waarschijnlijk zal zij hetzelfde voor jou voelen. En als ze toch niets voor je voelt, er zijn nog genoeg vissen in de zee en één van die vissen zal de juiste zijn voor jou. 

Laten we het nu hebben over hoe je ka zien aan een jongen dat hij iets voor je voelt. Ik weet deze dingen omdat ik het heb rondgevraagd aan mijn vrienden en de jongens van mijn familie. Ze antwoordden bijna allemaal hetzelfde. Jongens sturen over het algemeen niet vaak met meisjes, Enkel met hun vriendinnen als in mates. Dus als een jongen naar je stuurt vindt hij je waarschijnlijk mooi en leuk vinden. Hij zal waarschijnlijk ook stoerder doen als zijn vrienden erbij zijn, ze nu eenmaal niet dat veel meisjes dit niet zo leuk vinden... Maar het is dus wel een goed teken. Veel jongens zullen zich a) heel flirterig gedragen of b) heel onzeker gedragen en misschien niet zoveel zeggen omdat hij denkt dat jij niks voor hem voelt. Dus meiden een gouden tip: de jongens moeten niet altijd de eerste stap te zetten, veel jongens appreciëren het zelfs. 

Dus jongens en meisjes, als je iets voelt voor iemand, durf het hen te zeggen. Als ze nee zeggen, sucked dit wel, maar beter om het direct te weten dan dat je het veel later weet en je hart gebroken wordt. Plus er zijn nog veel meer jongens en meisje op deze planeet waarvan er wel iemand moet bijzitten die zielsveel van je (gaat) houden. Alvast succes met hem/haar voor je te winnen!

Bye
Ponsie <3 div="">

Geen opmerkingen:

Een reactie posten